Så kul att du frågar.

Jag har ganska många års erfarenhet från ”branschen”, ett ganska spretigt CV och har hunnit med lite olika saker genom årens lopp.
Men om jag verkligen skulle försöka summera det på ett sätt som nästan kändes genomtänkt och logiskt, skulle det kanske se ut såhär:

Webbanalys

Google Analytics är som ett andra hem, efter att ha använt det på daglig basis sen 2008.

Digital StrategiVad de flesta behöver hjälp med

En riktig strategi som tar avstamp i affärsmål, tittar på verkligeten och stakar ut en väg till målet.


Läs mer

Digital Marknadsföring

Det började med SEO, men fortsatte med betalt och socialt, kan man väl säga. Nu har jag lyckats prova på det mesta, och har hunnit lära mig en hel del om de fallgropar man kan råka ut för.

Det vill säga:

Med hjälp av webbanalys kan vi se vad som fungerar bra och mindre bra.
Utifrån det tar vi fram en väg framåt för att nå affärsmålen. En så kallad strategi.
Strategin omvandlas därefter i taktiska nedslag i olika kanaler.

Vad betyder det här för dig?

Om du har en hemsida som du inte tycker levererar vad den ska, då kan jag hjälpa dig att göra den framgångsrik.

Vill du veta mer?